Årsmelding Vaskeriet 2008

mai 28, 2009 on 9:07 am | In Vaskeri årsmelding |

Årsrapport for Skogen Syd vaskeriet 2008

Det er valg på ny vaskeriansvarlig i år. Undertegnede vil ikke ha ansvaret videre.

Vi har to vaskemaskiner og en tørketrommel som fungerer.
To av maskinene er gamle, slik at vi er avhengig av å ha litt på bok for å kunne reparere eller kjøpe nytt.
Ytterdøren er også gammel og malingsslitt, men den er det fortsatt mulig å gjøre noe med, mens dørstokken er i ferd med å råtne opp. Vi får ha en befaring på dette under vår vårlige dugnadstreff.

Vaskeribrukerne har fra nyttår fått 50,- kr. ekstra på husleia si for å kunne dekke opp dårlig inntjening via automatene jfr. tidligere møte og vedttak.

Budsjettet ser imidlertid litt dårlig ut, da vaskeriansvarlig satte inn et stort beløp på nyåret 2009. Disse pengene var inntjent i 2008. Beløpet er på kr.6.635,- og kommer da på 2009 årsregnskapet. Vaskeriansvarlig har også bestemt seg for ikke å ta ut lønn det siste året; dette dreier seg om kr.6000,- + kr.846,- i arbeidsgiveravgift. Dette vil føre til at 2009 vil bli et overskuddsår hvor vi er trygge på at vi kan betale for nødvendige reparasjoner, vedlikehold og evnt. ny vaske/tørkemaskin.

Vi er nå 11 faste brukere og en streifbruker.

vaskeriansvarlig

Else Jorunn Tovshus

No Comments yet

Beklager, kommentarfeltet er stengt for ‚àö‚àèyeblikket.

Powered by WordPress with Pool theme design by Borja Fernandez.
Entries and comments feeds. Valid XHTML and CSS. ^Top^